Откакто се затопли времето в трафик стрелката за температурата си минава 90 градуса, но перката не се включва.Зимата я тестваха с компютъра като смених термостата и се включваше и на двете атепени.Перката не тръгва и при пуснат климатик.Майстора ми заминава за германия и няма да може да я погледне.Какво мога аз да проверя собственоръчно.Погледнах тези бушони големите в двигателния отсег 40 амперовите и не беше изгорели.Тези релета ли какво е и аз не знам как се казват над филтъра за въздух с 3те крачета как се проверяват ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Перката не се включва
Collapse
X
-
Пусни климатика вкарай и изкарай всички букси за перката при мен едната небеше влезнала (щракнала) добре след като ходи на майстор за ремък и водна помпа незнам за какво са я е пипали явно е разкачена или са я проверили че предпоследния път бяха забравили да я закачат и им се обадих да се оплачаAlfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
0w40 Shell Helix Ultra
-
Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщениеПусни климатика вкарай и изкарай всички букси за перката при мен едната небеше влезнала (щракнала) добре след като ходи на майстор за ремък и водна помпа незнам за какво са я е пипали явно е разкачена или са я проверили че предпоследния път бяха забравили да я закачат и им се обадих да се оплачаAlfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp
Comment
-
-
Утре ще го погледна, че сега отново вали много силно.Благодаря за мненията.
П.П. Под защтен кожух какво имаш предвид.Тази пластина металната между двигателя и перката ли ? Защото там не съм мяркал такова нещоLast edited by Subsense; d.m.y г., 20:31.Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp
Comment
-
-
Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщениеНеизправен резистор - намира се върху защитния кожух на вентилатора, закрепен с две винтчета тип Philips. Евтин е и се сменя лесно.
предполагам че сугурно си с 2 резистора тествай ги един по един за да разбереш кой е виновен!
не е нужно да чакаш колата да загрее за да се включи перката,пускаш климата и трябва да тръгне!
Успех!
дано да съм бил полезен с мнението си!
п.п. Ако искаш ползвай бушон4е с голям ампераж за да не си режеш буксите на резистора,кабелите са бял и черен
Comment
-
Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщениеАйде пак ТНТМ. Колега ако ти не можеш намери един приятел, който има мултицет да ти премери резистора и релетата.
Comment
-
Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщениеКолега и какво трябва да показва този резистор?Last edited by Alexanderbb; d.m.y г., 09:33.Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
Comment